Uz našu pomoć i podršku fiskalizacija ne mora biti problem već napredak u poslovanju!
Možemo vam ponuditi tipizirane i prilagođene fiskalne programe za ugostiteljstvo, maloprodaju/trgovine, veleprodaju, pružanje usluga, servise, automehaničare, proizvodnju i sl. s jednostavnim i naprednim korištenjem. Neke od istaknutih značajki naših fiskalnih programa su jednostavno i pregledno touchscreen sučelje, rad po stolovima za ugostiteljstvo, narudžbe kuhinji, udaljene narudžbe vašeg osoblja preko android uređaja (npr. s terase ili druge etaže), primke/kalkulacije, normativi, vođenje više skladišta, predračuni, ponude, radni nalozi, trajni nalozi, otpremnice, veleprodaja, proizvodnja, sastavnice/rastavnice, otpis robe i mnogo više.
Iskoristite naše prednosti kako bi ubrzali i pospješili kvalitetu vašeg poslovanja. Upravo tako naši fiskalni programi dolaze do punog izražaja, kada su vaši ulazni i izlazni računi te protok roba i usluga centralizirani i popraćeni potrebnim dokumentima ili izvještajima. Upotpunite svoje financijsko poslovanje!
Uz fiskalne programe također nudimo i povoljan najam ili prodaju informatičke fiskalne POS opreme (računala, monitori, touchscreen monitori, printeri, POS printeri, barcode skeneri i dr.) ili individualni komplet prilagođen vašim potrebama. Ne plaćajte što vam nije potrebno!

– Jednostavna blagajna + napredni administrativni BackOffice sustav
– Brz, stabilan i siguran rad, moguć rad bez privremene internet veze
– Mogućnost aktivnog CLOUD praćenja trenutnog prometa, računa i statistika
– *Besplatna instalacija i unos prvih 50 artikala/normativa uz najam naše opreme
– Mogućnost instalacije i prilagodbe našeg fiskalnog programa na vašu postojeću POS opremu
– Besplatna edukacija i individualni pristup vašem poslovanju (mišljenja i tehnički savjeti)
– Velik broj izvještaja i statistika poslovanja
– Konstantne zakonske nadogradnje/izmjene
– Nadogradnje za unaprjeđenje rada programa
– Besplatan izlazak na lokaciju u slučaju kvara opreme u najmu (Grad Zagreb)
– Dugogodišnje iskustvo u IT sektoru
– Vlastita prodaja i/ili servis informatičke opreme u slučaju kvara
– Osigurana zamjenska oprema
– HelpDesk koji se javlja na vaše prijave, educira i rješava probleme (HelpDesk ticket portal)
– **Moguće dodatne individualne preinake (reprogramiranje) fiskalnih programa vašim potrebama
– Opcija sezonsko mirovanje licenci!
– Bez ugovorne obaveze!
* besplatna instalacija i podešavanje blagajne ostvaruje se uz dugoročni najam ili kupovinom naše opreme za blagajnu, u protivnom prva instalacija i temeljna edukacija za fiskalno programsko rješenje (uključeno do 2h edukacije) naplaćuje se jednokratno 100,00 € + PDV (753,45 kn + PDV)
** individualne željene i moguće preinake (reprogramiranje) fiskalnog programskog rješenja prema vašim specifičnim potrebama naplaćuje se jednokratno po utrošenim satima programera, cijena za naše dugoročne korisnike; 50,00 €/h + PDV (376,73 kn/h + PDV)
*** besplatno sezonsko mirovanje licenci moguće je uz pismenu najavu na naš HelpDesk sustav (od kada do kada) te samo ako posjedujete trajnu vlastitu opremu za blagajnu (koja nije u najmu), maksimalno mirovanje iznosi 12. mjeseci
**** licence koje nisu produžene/plaćene više od 90 dana ili nije prijavljeno mirovanje putem HelpDesk naloga brišu se iz sustava, reaktivacija (uključenje) inaktivne licence i provjera ažuriranja programskog rješenja iznosi 50,00 €/h + PDV (376,73 kn/h + PDV)
***** ponovna instalacija (ili reinstalacija) fiskalnog programskog rješenja postojećem korisniku naplaćuje se jednokratno 80,00 €/h + PDV (602,76 kn/h + PDV)
*u cijenu je uračunat fiskalni program (software), edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje i održavanje programa, u cijenu nije uračunata POS oprema
**cijene se odnose na dugoročnog korisnika koji planira poslovati min. 12 mj., za ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate
Ne posjedujete vlastitu POS opremu? Nije problem, u našem WebShop-u možete pronaći svu potrebnu opremu za vaše poslovanje ili nam se obratite za pomoć i informativnu ponudu.
Želite manje briga i početnih ulaganja? Ne kupujte! Nudimo vam mjesečni najam POS opreme koja uključuje licencu fiskalnog programa, instalaciju i podešavanje, dostavu na lokaciju te održavanje i popravak u slučaju kvara.

*uz POS opremu u cijenu je uračunat fiskalni program STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS, edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje, održavanje i servis opreme u najmu, izlazak na lokaciju po potrebi
**cijene se odnose na dugoročnog korisnika koji planira poslovati min. 6 mj., za ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate